Назад

Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)

Артикул
1111
Бренд
Hobby World
Вік
8+
Матеріал
Дерево, Картон, Пластик

Є в наявності

625 грн
Швидке замовлення

Умови доставки

по Києву: 35 грн.
в регіони: 35 грн.
Детальніше
Оцінити товар
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)

Опис товару

Каркассон

Настільна гра "Каркассон" (Carcassonne в оригіналі, а також видавалася під назвою "Середньовіччя") користується славою однієї з кращих настільних ігор світу. У чому перевага "Каркассона"? У простих правилах, в різноманітті партій, в їх невеликій тривалості, у відсутності відкритої конфронтації між гравцями - це класичний зразок гри "в німецькому стилі".

Обживаємося помаленьку

Тема гри - освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а пізніше і міст Франції. Кілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що та як у навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста і монастирі.

Modus operandi, або Що робити?

В "Каркассоні" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець повинен взяти картонний квадрат з ділянкою середньовічного ландшафту і викласти його на стіл до вже викладених квадратів за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу - дорога змикається з дорогою, пасовище з пасовищем, міська стіна - з іншою її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить убік від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він повинен взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву і поставити її на квадрат. Тепер в його інтересах розвинути і завершити цей об'єкт (тобто, в нашому прикладі, замкнути дорогу наступним перехрестям). Розвивати об'єкти слід, дотримуючись відомої обережності: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенні, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта і отримує певне число очок.

Момент істини

Ключовий стратегічний момент гри - це час, коли гравець вирішує, "куди ставити щось" на новий квадрат землі. Гравець вибирає, що для нього вигідніше, адже один квадрат може дати кілька варіантів розміщення з різними наслідками. Продовжити свій об'єкт або перешкодити супротивникові завершити його монастир / місто / дорогу? Розсердити підступним ходом одного суперника або роздратувати своїми успіхами всіх? Від простого вибору залежить не тільки перемога або поразка в грі, а й емоційний настрій всієї компанії. А такий вибір робиться на кожному новому ході! Крім того, значимість вибору підвищується в міру наближення гри до фіналу. У резерві залишається все менше вільних квадратів, а число варіантів розміщення квадрата з кожним ходом тільки збільшується. При цьому у гравців все менше шансів завершити розпочаті об'єкти або виправити наслідки "ворожої диверсії". Напруга, як і належить в хорошій грі, наростає, опір гравців один одному збільшується, сила емоцій сягає пікових значень. Найкраще зіграти самим: читання про чужих переживаннях не зрівняється з власними відчуттями.

І на закінчення

Настільна гра "Carcassonne" та її численні продовження вже є в мільйонах колекцій настільних ігор по всьому світу. Познайомитися з цією простою, розумною і захоплюючою грою можна з молодого і до поважного віку. А після знайомства, Ви неодмінно захочете, щоб ця гра була і у Вашому наборі розваг, де б вони не знаходилися - у сімейного вогнища, у студентському гуртожитку, на службі або в офісі.

Час гри

Від 15 до 30 хвилин.

Комплектація

  • Квадрати землі за кількістю муніципальних, хутірських, парафіяльних і колективних господарств Каркассонского району галльської АРСР згідно з даними земельного кадастру від 18.09.1302 р від Р.Х.
  • Піддані п'яти питомих дворян - передовики освоєння цілини Північного присередземномор'я (по 8 чоловік у кожній свиті).
  • Табличка з треком для підрахунку переможних очок.
  • Правила

Тип розвитку

  • Математика і логіка
  • Емоційний розвиток
  • Пам'ять та увага

Характеристики

Артикул 1111
Назва Настільна гра-стратегія "Каркассон", Hobby World (1111)
Бренд Hobby World
Вік 8+
Розмір упаковки 30 x 30 x 10 см
Матеріал Дерево, Картон, Пластик

Залишити відгук

Як ви оцінюєте товар?