Milupa

На жаль, на даний момент відсутні відповідні товари.

Подарункові сертифікати

Milupa

Milupa

Розвиток дитини великою мірою залежить від харчування. Якість продуктів, правильна калорійність, насиченість мікроелементами, білками, вуглеводами, жирами в потрібних пропорціях - все це дозволяє організму малюка не тільки виявляти функціональну активність, а й розвиватися в здоров'ї і добробуті.
Часом штучне вигодовування, відлучення від грудей або перехід на інший тип їжі чреваті проблемами з неохочим приймання їжі, розладами системи травлення, примхливістю і поганим настроєм дитини. Торгова марка Milupа протягом багатьох років розробляє і виробляє якісне дитяче харчування, яке дозволяє з комфортом і без зайвого клопоту маніпулювати процесом годування малюка.

 

Історія

Бренд Milupа представляє на світовому ринку продукцію для дітей німецької якості і європейської надійності. Сьогодні він є власністю компанії Nutricia і входить до групи підприємств Danone.
Історія торговельної марки починалася з невеликого виробництва в маленькому німецькому містечку Фрідріхсдорф. Незабаром після заснування підприємець досяг неабияких успіхів і був кращим кондитером свого містечка.
Через дванадцять років Паулі приймає рішення розширити асортимент продукції, що випускається і береться за виготовлення дитячого харчування на рослинній основі (зерно). Наступні двадцять років для розвитку підприємства виявилися найбільш продуктивними, адже за цей час невелика фабрика солодощів переросла в виробника, якого знала вже вся Німеччина. Такий поштовх став можливим завдяки якості дитячого харчування, що виготовляється і відносної відсутності конкуренції.
1954 відрізняється серйозними змінами в політиці бренду Milupa. Торгова марка починає займатися вивченням складу та основних властивостей материнського молока з метою розробки максимально точного замінника цього харчового продукту для дитини. Десять років досліджень увінчалися виходом Milumil - дебютної молочної суміші під ім'ям компанії.
Початок діяльності на міжнародному ринку припадає на 1990 роки. У цей час відкриваються представництва компанії в Польщі та Чехії, деяких інших ближніх країнах.
Сьогодні бренд Milupa має попит у всіх куточках планети й налічує близько 60 філій:

  • Словаччина;
  • Угорщина;
  • Польща;
  • Румунія;
  • Канада;
  • Австрія;
  • Іспанія;
  • Аргентина;
  • США;
  • Фінляндія;
  • Ірландія та інші.

Асортимент

На сучасному етапі розвитку торгова марка має великий асортимент дитячого харчування:

  • напої;
  • продукція близька до грудного молока;
  • фруктові, овочеві та м'ясні пюре;
  • каші на молоці та безмолочній основі;
  • супи;
  • закуски;
  • дієтичні суміші.

Перш ніж потрапити в руки дитини, продукт ретельно тестується на відповідність міжнародним стандартам якості, відсутність складових, які можуть викликати алергічну реакцію або зашкодити іншим чином. Весь асортимент абсолютно безпечний і розрахований на комфортне годування, адже харчування має приємний смак і консистенцію.

Оцінка статті
Голосів: 0