KOH-I-NOOR

На жаль, на даний момент відсутні відповідні товари.

Подарункові сертифікати

KOH-I-NOOR

KOH-I-NOOR

Існують бренди, які протягом кількох століть доводять якість продукції, слідуючи науковим відкриттям і потребам кожного чергового періоду розвитку суспільства. Одна з таких торгових марок - KOH-I-NOOR.

Історія

Засновником невеликого виробництва в 1790 році став Йозеф Хардтмут, австрієць з Відня. Його підприємство спочатку спеціалізувалося на виготовленні предметів з фаянсу і кераміки. Попит на продукцію дозволив розвиватися торговій марці й далі, поступово розширюючи свої кордони.
Позначення KOH-I-NOOR HARDTMUTH обрано не випадково. Це поєднання двох слів, де друге - прізвище засновника, а перше - ім'я алмазу, знайденого в Індії, який славився надзвичайними розмірами в 600 каратів.
Через деякий час компанія стала випускати унікальні олівці зі спеціальною технологією виготовлення грифелів. Рецепт придумав сам власник компанії й запатентував його в 1802 році. Через шість років у Відні виростає завод, який займається виключно виробництвом унікальних олівців. Основою винаходу Хардтмута є суміш глини та графіту, деякі компоненти залишалися тривалий час невідомими.
1948 в історії компанії став переломним і визначив вектор розвитку - виробничі потужності з виготовлення олівців переїжджають до Чехії. Упродовж наступних двадцяти двох років компанія працює на два фронти, виробляючи канцелярію і кераміку. Цей період закінчується в 1870 році, коли керівництво вирішує відмовитися від виготовлення фаянсу і порцеляни. Таким чином, територіально компанія повністю переміщається в місто Чешске Будейовіце.
Протягом всієї подальшої історії бренд безперервно розвивався. Війни не мали серйозного впливу на виробництво, крім скорочення обсягів, проте товари продовжували успішно продаватися, приносячи стабільний дохід. Асортимент періодично розширювався додаванням іншого канцелярського приладдя.
Торговельний знак компанії став одним з дебютних на території Чехії. Він зареєстрований в 1984 році.
Сьогодні торгова марка KOH-I-NOOR має ряд інших брендів:

  • VERSATIL, який представляє цангові олівці;
  • MONDELUZ як кращий приклад акварельної пастелі;
  • PROGRESSO з барвистими олівцями без дерева в каталозі;
  • GIOCONDA з великим асортиментом товарів для художників та інше.

На одному з пізніх етапів розвитку тотальна реконструкція підприємства, зміна концепції та пріоритетів фірми стали причиною входження до складу великої групи виробників за інтересами - Gama Group. Сьогодні компанія переросла в KOH-I-NOOR HOLDING А / О. Підприємство має безліч дочірніх організацій по всьому світу. Вони представляють продукцію торгової марки в різних країнах або є набутими брендами інших компаній.

Асортимент

Чеська компанія виробляє велику кількість товарів, починаючи з ластиків і закінчуючи величезними наборами для творчості. Бренд відомий у всіх куточках світу як один з кращих виробників різного типу приладдя:

  • шкільних;
  • художніх;
  • канцелярських;
  • для дозвілля.

Все це не таїть небезпеки для здоров'я дитини, оскільки зроблено виключно з екологічних нетоксичних матеріалів. Кожна партія ретельно тестується на відповідність міжнародним стандартам.
Популярність бренду свого часу принесли олівці. Цей товар і сьогодні має попит. Особливо привабливою для творчих хлопців є крейда для малювання. Ластики або авторучки - пристосування для більш дорослих діток, школярів.

Оцінка статті
Голосів: 0