Kleenex

На жаль, на даний момент відсутні відповідні товари.

Подарункові сертифікати

Kleenex

Kleenex

Kleenex спеціалізується на випуску виробів з паперу (паперових рушників, підгузників, носових хустинок, туалетного паперу). Товари цієї торгової марки продаються більш ніж в 170 країнах світу.
Виготовлення продукції Kleenex відбувається за технологією кисневого спінювання, завдяки чому волокна целюлози залишаються цільними, а поверхня характеризується високими поглинаючими характеристиками, вона є гіпоалергенною і екологічною.
Спочатку целлюкотон активно використовувався для потреб військових у якості фільтрів для протигазів і перев'язувального матеріалу. Але після того як французькі медсестри почали використовувати даний матеріал в якості прокладок, ця ідея стала активно просуватися фахівцями Kleenex.
У 20-х роках дослідники компанії Kimberly-Clark активно шукали нові методи обробки целюлози, у результаті чого вони почали розгладжувати целюлозу для отримання надзвичайно м'якого, гладкого паперу. І ось в 1924 році світ побачили перші серветки для обличчя Kleenex, які були орієнтовані на жінок з високим рівнем достатку. Але навіть незважаючи на те, що до реклами даних засобів гігієни неодноразово притягувалися зірки, ця продукція так і не стала популярною.
Ідея використовувати паперові серветки в якості одноразових носовичків належала Ернесту Малеру. Після проведення ряду маркетингових досліджень потенційних покупців, серветки Kleenex змінили своє призначення, їх стали продавати під девізом "Використав і викинув". Продажі паперових виробів зросли в два рази. Якщо раніше продукція Kleenex призначалася виключно для жінок, то відтепер товарами цього бренду почали користуватися також чоловіки і діти.
З часом виробник почав випускати фільтри для кавоварок, а в 1931 році у продажу з'явилися паперові рушники Kleenex.
Невелика кишенькова упаковка для серветок, яка використовувалася брендом Kleenex з 1932 року, була навіть виставлена в Музеї сучасного мистецтва в 1948 році.
У 2002 році компанія виділила близько 10 мільярдів доларів на Зимові Олімпійські ігри.
У 2007 році в теле-ефірі можна було побачити рекламний ролик, який показував звичайний день з життя звичайної носової хустки. Нею витирали футболку, на яку потрапило морозиво, осушували спітнілу шию, після чого в хустку завернули жабу. Наприкінці телеглядачі бачили слоган "Добре, що є Kleenex".
Навесні 2010 року на полицях магазинів з'явилися одноразові рушники бренду Kleenex. Як показало проведене дослідження, більше половини користувачів вважають такі вироби більш зручними і гігієнічними, ніж звичайні тканинні рушники. Практично в цей же час виробник випускає зручні для автомобілістів серветки в тубі. Туба поміщається в звичайному тримачі для стаканчиків.
На даний момент можна з упевненістю сказати, що компанія Kleenex досягла всіх можливих висот у своїй галузі.

Оцінка статті
Голосів: 0