Duracell

На жаль, на даний момент відсутні відповідні товари.

Подарункові сертифікати

Duracell

Duracell

Сміливо можна стверджувати, що Duracell є втіленням якості й прикладом вдало розробленої рекламної кампанії. Саме ці два аспекти є причиною неймовірної популярності торгової марки серед споживачів з усіх куточків планети. Життя Duracell почалося задовго до появи бренду. Присвоєння такого імені портативним мініатюрним акумуляторам можна назвати вже вінцем успіху, оскільки сам продукт з'явився набагато раніше.

Історія бренду

Розвиток відомої нині торгової марки починався з банальної потреби людства у вдосконаленні відомих технологій. Міцний фундамент заклали винахідник Семюель Рубен і підприємець Філіп Меллорі. Ці дві людини з абсолютно різними інтересами змогли знайти спільну мову і створити міцну основу для утворення Duracell International.

Рубен як учений був зацікавлений не так в бізнесі, як у можливості проводити досліди та застосовувати наявні знання. Він прийшов у компанію Меллорі в двадцятих роках двадцятого століття спочатку переслідуючи єдину мету - отримати потрібне обладнання для досліджень.

Однак незабаром сам того не припускаючи за допомогою підприємця дослідник зробив справжній прорив в галузі електроніки, розробивши нову технологію виготовлення портативних акумуляторів - батарейок - не на сольовій основі, як раніше, а використовуючи ртуть і цинк. Відкриття відбулося під час Другої світової війни, частково це і стало причиною такого повороту подій. У зв'язку з тим, що довге перебування в польових умовах і залежність апаратури від постачання електрикою вимагали більш витривалих і компактних аналогів відомих на той час батарейок, попит на таке пристосування був величезний. Незабаром подібні пристрої стали виготовлятися мільйонними партіями для забезпечення запитів військових. Цей період є початком народження компанії Меллорі з виготовлення батарейок нового типу.

Спочатку мови про випуск батарейок в маси не йшло. Основним споживачем вважалися інші виробники, які займалися розробкою електротоварів, а батарейки були всього лише деталлю, хоч і незамінною. Ідея продавати пристосування в роздріб виникла набагато пізніше.

Особливості продукції

Ті батарейки Duracell, якими ми знаємо їх сьогодні - не початкова їх варіація. У п'ятдесятих роках Рубен удосконалив придуманий раніше механізм, зробивши більш компактним, зменшивши товщину, істотно продовживши термін служби. Новий розмір став випускатися для останньої моделі фотоапарата від компанії Eastman Kodak зі спалахом, велике замовлення було зроблено спеціально під цей агрегат. В цей же час Меллорі дав дозвіл іншим підприємствам виготовляти такі ж батарейки, оскільки не мав можливості експортувати товар у віддалені куточки. Внаслідок цього з'явилася велика конкуренція, яка зіграла важливу роль у подальшому розвитку бренду. Щоб схилити споживачів до купівлі своєї продукції, Меллорі продумав і створив власний бренд. Таке поняття як Duracell з'явилося в 1964 році.

Ретельно продумана концепція, рекламна кампанія, символіка торгової марки надовго відклалися в підсвідомості споживачів простим, але важливим знанням - батарейки під ім'ям цієї торгової марки здатні протриматися набагато довше всіх інших аналогів. Це доводить вічно бадьорий рожевий зайчик - пасхальний символ американців, який гідний довіри.

Понад тридцять років бренд разом з представленою продукцією щорічно розвивається.

Оцінка статті
Голосів: 0